Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2015

Μαγεία...

 Κάνοντας ανασκαφές στη βιβλιοθήκη του δωματίου μου, βρήκα σε μια γωνία ένα μικρό λευκό κουτάκι...γεμάτο αφιερώσεις...και μια μεγάλη φούξια κορδέλα που το συγκρατούσε να μην ανοίξει...Και ευτυχώς!!! Γιατί το κουτάκι αυτό, που μου το χάρισε η κολλητή μου πριν χρόνια, περιέχει μαγική σκόνη...! Ναι, ναι...έτσι ακριβώς...!!!
 Μαγική σκόνη, σαν αυτή που χρησιμοποιούν οι νεράιδες ή οι μάγισσες στα παραμύθια και εκπληρώνουν ευχές και επιθυμίες!
 Σαν εχθές θυμάμαι τη στιγμή που εμφανίστηκε γεμάτη ενθουσιασμό, με το λευκό κουτάκι και άρχισε να μου εξηγεί πως πρέπει να χρησιμοποιώ το περιεχόμενο...
 Ήταν μια δύσκολη περίοδος...για διάφορους λόγους...
 Και μου χάρισαν κάτι που όλοι αναζητούμε σε τέτοιες στιγμές...ίσως ένα θαύμα...ίσως κάτι που να μας κάνει να πιστέψουμε πως όλα θα πάνε καλά...κι ας δείχνουν όλα το αντίθετο...
 Είναι αλήθεια πως η μαγική σκόνη δεν ήταν τίποτα περισσότερο απο λίγο χώμα με χρυσόσκονη...έτσι για να φαίνεται αληθινό.
Και είναι αλήθεια επίσης πως την χρησιμοποίησα...κι ας μου φάνηκε γελοίο στην αρχή...
Όταν ένιωθα άσχημα, όταν ξεπερνούσα τα όρια μου...έβγαινα στο μπαλκόνι και έριχνα λίγη μαγική σκόνη κάνοντας μια ευχή...
 Βέβαια δεν άλλαζαν ως δια μαγείας όλα...αλλά τουλάχιστον μπορούσα να πιστέψω πως μπορούσαν να αλλάξουν...
 Τώρα που πέρασαν αρκετά χρόνια...τώρα που μεγάλωσα...καταλαβαίνω πως δεν ήταν μόνο η σκόνη...
Ήταν το γεγονός ότι μου την έδωσε ένας άνθρωπος που αγαπούσα...και ήξερα πόσο με αγαπάει...Μια απόδειξη πως δεν είμαι μόνη...
Άλλωστε αυτό δεν ψάχνουμε όλοι στις δύσκολες στιγμές;
Κάποιον που θα μας πάρει από το χέρι και θα μας βοηθήσει να πάμε λίγο παραπέρα...
εκεί που ξεκινά το ουράνιο τόξο...
εκεί που αρχίζουν να προβάλλονται οι πρώτες ακτίνες του ήλιου...
κάποιον που πιστεύει σε εμάς...
Κάποιον να αντέχει και για εμάς...
Γιατί αυτή ίσως να είναι η μαγεία της πραγματικής
φιλίας...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου